Шукаю...
четвер, 19 листопада 2015 р.

Потрібно більше ТЕХНО в трилері "Бот: Ґуаякільський парадокс" Макса Кідрука

          Ще задовго до презентації книги "Бот: Ґуаякільський парадокс", на одній з репетицій, Макс зробив два величезних спойлера, які не розповіли про сюжет, проте натякнули, що книга "прохідна". Перший спойлер: у "Бот 2" не буде техно! (Оууу-вааа, приїхали, навіщо ж тоді її взагалі купувати? МК списався і взагалі давно вже не той, яким був раніше...) Спойлер номер два: Книга буде перехідним мостом між першою і третьою! (Ну ви зрозуміли, позбутися думки: "Навіщо я це читаю, якщо буде третя книга сюжет якої може розвиватися і без другої (от чорт я сам уже запутався...)).
          В певному сенсі я трішки похмурнів після цих новин, проте як відданий фан творчості Макса Кідрука, не оминув книги, презентації і взагалі було круто, а всі хто не в захваті написали свої гнівні, і не дуже, пости в фейсбуці з ВК разом взятими. (ІМХО).
          Взагалі повість повністю виправдала жанр трилер і до останнього тримала інтригу, яку всі розгадали ще десь на половині книги, коли всі вирішили знову поїхати до Атаками (Упс, спойлер). Але однозначно було цікаво і моторошно спостерігати за рухом, розвитком сюжету і давно знайомими героями.
           То що ж тоді не так з "Бот'ом 2"? Особисто для мене це фінал! Який я вам не розповім, проте у мене ще досі є відчуття, що вся книга було ні-про-що, а от фінал по справжньому розкрив усю суть маленького всесвіту, який МК так довго створював і виплеснув на папір.
          Тож, в загальному, я задоволений книгою, проте не на всі 100%. З нетерпінням очікую продовження, знаючи що до нього ще дуже довго, адже наступною буде книга, з технічною назвою, "Зазирни в мої сни". Яка, по чуткам, має бути не менш захопливою і у фірмовому стилі автора.
          А ще у книги класні трейлери, так-так, саме трейлери, їх аж два. Зацініть їх на ютубі!

0 коментарі:

Дописати коментар

 
Back to top!