Шукаю...
пʼятниця, 30 січня 2015 р.

Привіт світ!

      "Привіт Світ!" - фраза, яка розпочинає знайомство з будь-якою мовою програмування і за сумісництвом, зазвичай, більшість "конструкторів" блоґів та інформаційних порталів мають "вшиту", першу, статтю з такою ж назвою.
      Проте "блоґспот" дещо неординарна платформа для блоґінгу, тому відрізняється тим, що такої статті тут ви не помітите.
      Я ж намагаюся підтримувати баланс у всесвіті та всіляко допомагати кармі. Тому вирішив, що у мому бложику така стаття буде! Це моє привітання, до майбутніх читатіч, якщо це взагалі хтось читетиме. Це мій "манефест", про діяльність любителя почитати книги та поділитися власною суб'єктивною думкою про прочитане.
      Я і так це уже роблю, у форматі коротесеньких відео-роликів на ютубі. Але інколи виникає бажання розгорнуто розповісти про книгу, не у форматі 30-ти секунд і без спойлерів, а максимально закидати вас фактами, цитатами та власними здогадками про книгу та її сюжет!
      Також, інколи, так трапляється, що деякий матеріал так і не попав у мої ролики, а записувати окремий я не маю намірів, тож цим я теж ділитимуся з вами тут.
      Це буде моя "нора", мої думки які я розповсюджуватиму з допомогою всесвітньої павутини, надіючись, що комусь це таки потрібно.
      Якщо ви ще не зрозуміли, про що йде мова, то ось мій канал на ютубі, де ви можете переглянути усі ролики і навіть безкоштовно підписатися - https://www.youtube.com/user/TheBookOfEibon
      Всі оновлення, усе що я в даний момент роблю та про графік виходів нових відео і чи вийдуть такі в світ взагалі, ви можете дізнаватися з мого твіттера - https://twitter.com/TheBookOfEibon
      А для усіх інших цілей у мене буде цей блоґ!
Отже, ПРИВІТ СВІТ! Я - Ейбон! І Я починаю своє життя на блоґспот!

0 коментарі:

Дописати коментар

 
Back to top!