Шукаю...
субота, 31 січня 2015 р.

Чому "Книга Ейбона"? Хто такий Ейбон?


      Не впевнений, що комусь це взагалі цікаво, але якщо і існують такі люди, тоді цей запис саме для вас! Зараз я намагатимусь розповісти вам, звідки взялася така назва каналу на ютубі і мого блоґу. Отже, прості прохожі які не мають уявлення як вони сюди потрапили і тимбільше ті, кого це взагалі не цікавить, проходьте повз. Усі ж решта, читайте далі, буде не цікаво і дуже нудно.


      В японії існує така, чи то масова культура, чи то особлива вітка літератири, а в простонароді просто - комікси, яка називається - МАНГА. Тонни різноманітної манги, різноманітних жанрів і з різноманітними графічними ілюстаціями щосекундно закидається в інтернет. Одну, не найкращу з представників даного жанру і тимпаче, мені як любителю фантастики і кіберпанку, не мою улюблену малював один японець. Чому малював? А тому, що випуск її уже завершився.

      Назва цього витвору мистецтва - "Soul Eater", тобто - "пожирач душ". Не вдаватимусь в деталі сюжету і суті самої манги, кому це цікаво - гугл в допомогу! Суть в тому, що вздовж усїєї сюжетної лінії фігурує такий собі, супер-пупер-мега МАГ! Який чи то помер, чи то зник, чи ще що з ним там могло статися. Звали цього мага, як не важко здогадатися - Ейбон.
      Єдине, що залишив по собі цей чаклун, була його книга яку так і іменували - "Книга Ейбона" (The Book of Eibon). В цій книзі було зібрано безліч таємниць, заклинань та механізмів створених самим Ейбоном.
      Тож, не довго думаючи, я вирішив запозичити таку милозвучну назву собі, мотивуючись тим, що: "Не а чьо, тож з книгами зв'язано, норм..." Так все і було!
      Взагалі мої відео, зазвичай, наповнені всілякого роду відсилками до різних манг чи фільмів, можливо деякі люди це і помічали, але не подавали виду...
      Дякую, що дочитали мій маразм до кінця, а такі люди точно були, як мінімум я сам це дочитаю до кінця і як показує практики, блоґ привязаний до "гугл плюс" завжди має читачів. Он мій попередній запис аж 8 людей переглянуло! Ідемо на рекорд, даєш 10 людей! І байдуже що двоє з них це я, а ще троє це друзі яким я заплатив. Головне це увага! Чи гроші головні? Байдуже! Читайте хорошу мнгу!

0 коментарі:

Дописати коментар

 
Back to top!